woensdag 11 mei 2011

Waar zit Liesbet?

Wel, eerst moet ze reis naar Cuba voorbereiden, dan zit ze daar 3 weken (zonder internet), dan komt ze terug en wordt helemaal opgeslorpt door werk en studeren voor project-management-examen. Maar nu is het examen gedaan, de was van Cuba ook en het wordt weer wat rustiger.

Op mijn eerste echte vrije avond sinds lang, ga ik lekker lui in de zetel krant lezen, maar misschien komt er dit weekend weer wat meer leven hier op de blog.

Om een eventuele overgebleven lezer toch niet helemaal op zijn honger te laten zitten, ga ik een beetje parasiteren:
- Ik was op een echt leuk British Marriage-feestje, met dank aan Maja: http://bezaubert-leben.blogspot.com/2011/05/april-nachtrag-i-royal-wedding.html
- Als je pizza graag zelf maakt, moet je eens proberen de tomatenlaag met gepureerde gedroogde tomaten te maken, zoals Maja beschrijft: http://bezaubert-leben.blogspot.com/2011/02/ratlosigkeit.html. Echt veel beter dan gewone tomatenprut.

Dat was het dan voor vandaag, ik ga luieren.

Geen opmerkingen: