woensdag 25 maart 2009

Duveltjeskermis

's avonds: een stortbui, al doorweekt voor ik in mijn regenpak gekropen ben
's nachts: het raam dichtdoen omdat ik wakker word van de storm die buiten woedt
's morgens: wakker worden omdat het te warm wordt door de zon op volle kracht in mijn gezicht schijnt (gordijnen zijn toch een goed idee voor het geval het ooit weer echt zomer wordt)
's middags: sneeuw

Wie organiseert dat daarboven?

Wort des Tages: Er will uns gewarnt haben (Hij beweert dat hij ons gewaarschuwd heeft, maar ik geloof het niet helemaal), Sacko (kostuumvest), senkrecht und waagerecht (verticaal en horizontaal, dat was wel even een ontdekking na 5 maand in de beeldverwerkingsafdeling - ik dacht dat het alleen loodrecht en parallel betekende)

1 opmerking:

Anoniem zei

Je denkt toch niet dat dat alleen in Hamburg zo is? ;-) Ik herken het anders maar al te goed! Alleen sneeuw is hier al even geleden.