zondag 19 april 2009

Een weekend alleen in Hamburg

Een weekend alleen in Hamburg, het is bijna een uitzondering na de vele (heel gewaardeerde!) bezoekers en mijn tripjes naar Leuven. Maar dit weekend was er niks gepland en ik keek uit naar een rustig weekend appartement opruimen, poetsen en verder inrichten, de laatste paper voor Leuven afwerken, belastingsbrief invullen, inkopen doen, naar de kapper te gaan, de ongelezen kranten verwerken, vliegtuigtickets naar Nieuw-Zeeland zoeken, een harde schijf kopen, gordijnen ophangen en de onvertelde verhalen op mijn blog schrijven.

In plaats daarvan kreeg ik zaterdag telefoon om te vragen of ik geen zin had om 's avonds te komen eten en was ik zondagmorgen pas om 3u weer thuis, en kwam er zondagmiddag een sms die voorstelde om naar de film te gaan, waar ik nu net weer van thuis ben.
De linkerkant van mijn appartement is nu gepoetst, boodschappen heb ik gedaan en ik heb ook wat een-keer-niet-ikea-decoratie geshopt om mijn appartementje wat meer kleur te geven. Maar opgehangen is de decoratie niet (net zomin als de gordijnen), mijn PC mag bij gebrek aan backup nog een week lang niet crashen en de rechterkant van mijn appartement is nog steeds een puinhoop (net zoals mijn kapsel). Niks toedoe-lijst weggewerkt dit weekend dus, maar ik ben superblij met de eerste stapjes in de richting van een sociaal leven in Hamburg!

2 opmerkingen:

Arthur zei

Klinkt goed. Als de linkerkant van je kapsel dan maar goed zit!
Nieuw-Zeeland klinkt wel helemaal geweldig. Die streep ik dit jaar (helaas) nog niet van mijn TODO-lijstje af.

Bart zei

Je bent er nochtans ook van harte welkom!